314
REGISTRES DU BUREAU
DE LA VILLE DE PARIS.
1525,  août 16.
Élection de trois Echevins celte année, à cause du trépas de "feu Guillaume Seguier decedé à Paris en sa premiere année d'Eschevinaige et enterré en l'e­glise du Sepulcre, le xxiij0 jour de May derrenier passé. ... En procedant à lad. eslection fut dit par les assistans que les deux qui aroient plus grant nombre de voix seroient retenuz Eschevins pour deux ans, au lieu d'iceulx qui avoient fait leur temps, et l'aultre d'après pour ung an seullement au lieu doud. deffunct". Dans cet ordre furent élus :
Échevins : sire Claude Foucault, Jehan Turquan,
maistre Pierre Lormier (ce dernier pour un an seulement).
1526,  août 16.
Prévôt : 111e Germain de Marle, general maistre
des Monnoyes. Échevins : Germain Le Lieur, marchant. Jacques Pinel, marchant.
1527,  août 16.
Échevins : maistre Nicole Guedon, advocat en Parle­ment , maistre Françoys Gayant, clerc ordinere du Roy et auditeur cles Comptes.
maistre des Requestes ordinaires dc l'Ostel du Roy. Echevins : sire Jehan Palluau, Jehan Bazanier.
1521,  août 16.
Echevins : maistre Gaillard Spifame, receveur des Tailles en l'eslection de Sens, Nicolas Chevalier, drappier.
1522,  août 16.
Prévôt : mons' maistre Guillaume Budé, sr de Marly la Ville, maistre des Requestes de l'Ostel et maistre de la Librairie.
Echevins : sire Jehan Croquet, marchant,
maistre Jehan Morin, advocat en Parle­ment, lieutenant general du Bailliage et Palais de Paris, et aussi des Eaues et Forestz au royaume de France.
1523,  août 17.
Échevins : sire Claude Sanguin,
maistre Jehan Le Clerc, s'd'Armenonville, auditeur en la Chambre des Comptes.
1524, août 16.
Prévôt : maistre Jehan Morin, lieutenant general des bailliages de Paris et du Palays dud. lieu. Echevins : sire Guillaume Seguier, Claude Le Lievre.